Strength & Conditioning   


Strength & Conditioning programma is gebaseerd op functionele training en bewegingen, gedaan over verschillende tijden in de ochtend en avond.
De natuurlijke bewegingen die we maken in het dagelijks leven zoals zitten, lopen, rennen, tillen, duwen en trekken
zijn de bewegingen die wij in de oefeningen laten terugkomen tijdens onze trainingen.
Deze bewegingen, houdingen en technieken worden altijd onder begeleiding gedaan door een gecertificeerde CrossFit trainer. No-nonsense en bedoeld voor iedereen die écht fit wil worden.

1 op 1 training



Bij Personal training gaan we individueel aan je doelen werken. Wil je afvallen, een betere conditie krijgen of je sport specifieker verbeteren? wat je doel ook is, zonder “stok achter de deur” is het moeilijk om dat doel te bereiken. Wij zijn informeel en vriendelijk maar bovenal streng en rechtvaardig als het aankomt op het bereiken van de met jou vooraf gestelde doelen.

Trainen op locatie, trainen wanneer het in jouw agenda past, doelen bereiken en voedingsadviezen zijn de belangrijkste punten van Personal training.

Kickboksen



Bij The Gym wordt recreatief gekickbokst. Mensen die hun conditie willen verbeteren en “lekker bezig willen zijn”. Kickboksen is iets voor iedereen die zowel geestelijk als lichamelijk een uitdaging zoekt. Bij recreatief Kickboksen kan je je lekker afreageren op de zak en doe je aan zelfverdediging, waardoor je zelfvertrouwen groeit. Het geeft ontspanning en toch ook inspanning. Er wordt niet hard geslagen (dat mag niet eens).

Wel leer je de technieken, reageren en verdedigen.

Weight lifting



Olympic liften (gewichtheffen) is de ideale sport voor gezondheidswinst, het verhogen van de kwaliteit van leven middels het opbouwen van kracht, lenigheid, stabiliteit en conditie, en dat het de ideale basis vormt voor vele takken van sport. Zo zijn gewichtheffers de meest explosieve sporters die er bestaan! Daardoor wordt het voornamelijk ook gebruikt in de atletiek, schaatsen maar ook wielrennen, voetbal, tennis, hockey, etc.

Het is dan ook een zeer technische sport waarbij we stapsgewijs alle technieken zullen aanleren.

Voedingsadvies



Gezonde voeding is natuurlijk ook net zo belangrijk, maar misschien nog zelfs wel belangrijker dan bewegen.
Vaak vergeten we dit, of denken we dat als we maar veel bewegen, dan komt alles wel goed.
De basis van een gezond leven begint dan ook bij een gezond voedingspatroon.
Wij geven dan ook voedingsadviezen en diverse workshops waarin we deze onderwerpen behandelen.

Calisthenics



Calisthenics is een moderne naam voor lichaamsgewicht training/extreme Calisthenics in outdoor/indoor parken.

Er zijn vele populaire oefeningen zoals pull-ups, push-ups, dips, muscle-ups en sit-ups.


Een deel van de populariteit komt voort uit het vermogen om een grote lichaamsbouw op te bouwen, en het andere deel is dat het een gezond en sociaal leven bevordert.

Strongman



Bijna iedereen heeft weleens gehoord van de Sterkste man van Nederland. Atlas Stone, vrachtwagen trekken, tractorbanden flippen en boomstammen tillen. Deze sport begint sinds enkele jaren steeds meer uit te breiden en aandacht te krijgen. Dit is dan ook niet voor niets; het is een hele leuke manier van krachttraining. Het is anders, leerzaam, uitdagend en erg functioneel maar ook zeker toegankelijk voor ieder niveau.

Kinderfeestjes



Met een kinderfeestje bouwen we 1 zaal compleet om tot een grote Apenkooi. Eerst mogen ze allemaal de Apenkooi ontdekken, daarna worden de spelregels uitgelegd en spellen we enkele rondjes Apenkooi.

Wat krijg je:

  • 2 uur lang Apenkooi Feestje
  • Onbeperkt Ranja
  • 3x snack (gezond/snoepje)
  • 1x Banaan versieren
  • Cadeautje voor de jarige
  • Apenkooi Certificaat